Vinn löparjacka från nike !

Den här löpar jackan från NIKE säger att den vill "flytta" in hemma hos mig
- ja, det står faktiskt FRÖKEN M på den !!
Jag ska bjuda på något "pinsamt" så kanske ni förstår...
Det här "var" jag för några år sedan !?
Ingen bild jag är stolt över - men det är jag och så ska jag ALDRIG se ut igen !!

Alla mina träningskläder är nu på tok för stora,
så jag skulle behöva lite nytt och fräscht i garderoben som kan fortsätta att motivera till träning !
Därför tävlar jag om en löpar jacka från nike i strl S hos SUZAN !!
Psst ! Det här är jag - 1 år efter att jag blev mamma :)

Lite skillnad är det allt... :)

Kommentarer
Postat av: Suz

Du angav ingen storlek ?

2012-05-19 @ 23:00:47
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0