Du har plats 167 i kön...

Just nu är jag mer än lovligt  t r ö t t   och  i  r r i t e r a d  på telefon företaget 3.

I snart 2 år har jag haft ett abonemang hos dem. Det har funkat bra till och från, men de gånger det INTE funkat bra är det tamejtusan helt  o m ö j l i g t  att få hjälp.

Ringer man dit får man stå i  k ö  i evigheter, sen kopplar de bort en innan man ens fått prata med en telefonist.

Går man in i affären och ber om hjälp hänvisar de till att man ska ringa kundtjänst...

Någon mailadress att försöka nå dem på finns inte !

Nästa gång jag ska köpa telefon - vilket blir i höst vet jag en sak väldigt säkert.

- Det blir  I N T E   3 i alla fall !

S ä m r e  service får man leta efter !


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Telefonköer är grymt mot människorna:(

2010-07-28 @ 17:51:03
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Jannie

Telefonköer är fruktansvärda!

Har iofs inte 3 själv, men jag har hört rätt många som är låååångt ifrån nöjda med dom.



Vi har vart inne hela dagen i Linné,Göteborg, idag.

Där är super mysigt o gå bland små affärer o fik.

Så nu har jag lyckas köpa ännu mer kläder...

Kan fasiken inte stå emot! Men samt så köper man ju nästan ingenting till sig själv längre.Nästan...

Men nu måste bli köpstopp ett tag! Får ju börja gömma kläder för mannen här hemma annars... ha ha ha

Här har vart så härligt väder idag också.

Hur har ni haft det?



Kramar

2010-07-28 @ 18:44:07
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: emma sofie

Ja usch sånt där är inte roligt. Det värsta som finns är när man inte får tag på folk man måste prata med. Jag har Telia och det har hittills gått bra, jag har inget att klaga över. Men jag tror man stöter på problem på dem flesta ställen.... tyvärr...

2010-07-28 @ 19:35:49
URL: http://masofie.se
Postat av: Mirka

Ja de kan va lite långsamma och lite sega med servisen. verkar som att de lägger all sin energi på sälj och vip-kundtjänsten.

Kommer ihåg en gång när jag ringde dem och det var maj månad och de spelade fortfarande julmusik som pausunderhållning i luren.... det var en lång stund av bjällerklang kan jag tala om.



Sv: mina döttrar är 1,5år och 2,5år. tack för berömmet om headern, det är några av mina favoritbilder på döttrarna :)

2010-07-28 @ 19:42:38
URL: http://mirkajohanna.blogg.se/
Postat av: Marie

Natalie sover faktiskt mycket bättre på mage/sida än på rygg. Så fort hon började sova på mage så sov hon oftast nästan hela nätterna. Hon vänder ju på sig själv också så jag kan inte styra det så mycket längre... Hon ligger ju helst inte som man ska i sängen, utan på tvären eller upp och ner som Pippi Långstrump. Helt galen! ;)

2010-07-28 @ 19:50:28
URL: http://daintymorsel.blogg.se/
Postat av: Melanie

Jag har haft 3 i flera år, när jag behövt ringa så har det aldrig varit några problem. Men oavsett vart man ringer, så blir man ju less när det är sån jäkla kö, men det är ju en annan femma... ;)

2010-07-28 @ 19:59:47
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Jannie

Spännande och se vad det är du har hittat på!



Förresten så var jag inne på matadorkids, en

liten babyshop på nätet. Dom har den där fotbollsbodyn som du gillade på Rea och var det

inte så att mannen din skulle pröjsa den? ; )

Om du var intresserad...



Stor kram

2010-07-28 @ 20:01:46
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Martina K

Håller med om 3, kasst.. Jag är bunden till november NÄSTA år, men sen byter jag!

Hm, vad ska man kolla efter på Ullared.. Den där "tripp trapp"-stolen, hoppgunga kanske.. Det var svårt att komma och tänka på något, men jag tycker att allt var billigare där. Allt från kudde/täcke, nappflaskor, våtservetter, lära gå-vagn (Brio), leksaker i allmänhet är billigt! Bra att köpa inför kommande födelsedagar =)

2010-07-28 @ 20:03:55
URL: http://www.martinak.bloggplatsen.se
Postat av: Tess

Blää, har oxå 3 men är inte nöjd! =/



Jag ska till Ullared på måndag faktiskt. Kan ge dig en fullständig rapport då. Men där finns allt mellan himmel och jord. Kläder för alla, leksaker i mängder, böcker, krims krams, textilier, kroppsvård, heminredning, mat, godis, teknik, djurprylar, fritid... U name it! =) Nåt spec du letar efter som jag ska kolla upp?

2010-07-28 @ 20:07:07
URL: http://blindfold.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har också 3 och kommer också byta nästa gång, helt värdelöst abonemang...jag har allt som oftast "endast nödsamtal". Tyvärr så får jag dras med den i 1år till :(

2010-07-28 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0