Mitt i natten...

Det har börjat bli något av en vana att kika runt lite bland bloggar och annat så här tidigt på morgon kvisten. Viggo vaknade till, fick mat och ny blöja och somnade sedan om på bara några sekunder.

För mig är det lite värre - jag kan inte alltid somna om bara sådär och ser därför Viggos "nattamat" som en anledning till en stund för mig själv...

( Dock är det inte alltid han vaknar såhär på natten och ibland kan "egentiden" infalla betydligt närmre morgonen  än såhär... )

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen en stund till. I morgon har vi saker som ska uträttas !


Kommentarer
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Gud så roligt att du vill fortsätta att följa min blogg :) Åhh tack så mycket :)



Du har en väldigt söt son :)

Hur gammal är han?



Hoppas du har haft en bra helg :)

Kram

2010-07-05 @ 07:24:01
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag stod faktiskt och tänkte på dig när jag diskade, vi borde absolut ses någon dag! Hur ser typ torsdag ut för dig?

2010-07-05 @ 08:00:46
URL: http://mittkaos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0